![Janne Määttä, Taivalvaaran sähköasema., 22.07.2005](https://calm.iki.fi/tcdn/p/IMG_7026.JPG)
Taivalkoski, -
|
![Janne Määttä, 45 kV:n linja rautaorsilla ja kreosoottikyllästeisillä pylväillä. Vasemmanpuoleisin eristin uudempaa mallia kuin muut., 22.07.2005](https://calm.iki.fi/tcdn/p/IMG_7024.JPG)
Taivalkoski, 45 kV
|
![Janne Määttä, 45 kV:n linja rautaorsilla ja kreosoottikyllästeisillä pylväillä Ämmänsaaren Aittokosken voimalaitokselle sekä 110 kV vuodelta 1985 Kuusamon Säynäjävaaralle., 22.07.2005](https://calm.iki.fi/tcdn/p/IMG_7019.JPG)
Taivalkoski, 45 kV + 110 kV
|
![Janne Määttä, Sähköasemalta kaakkoon lähtevissä 20 kV:n linjoissa on ylijännitesuojat myös muutaman pylvään päässä sähköasemalta. Alumiiniset taso-orret., 22.07.2005](https://calm.iki.fi/tcdn/p/IMG_7016.JPG)
Taivalkoski, 20 kV + 20 kV + 20 kV
|
![Janne Määttä, Taivalvaaralle nousevien linjojen vanhoja pääte/kiristyspylväitä, harustettuja puuportaaleita., 22.07.2005](https://calm.iki.fi/tcdn/p/IMG_7014.JPG)
Taivalkoski, 45 kV + 20 kV
|
![Janne Määttä, Taivalvaaralle nousevia linjoja vaihtelevilla teräs- ja alumiiniorsilla. Vasemmanpuoleisin entinen 45 kV nykyään 20 kV:n käytössä. , 22.07.2005](https://calm.iki.fi/tcdn/p/IMG_7012.JPG)
Taivalkoski, 45 kV + 20 kV + 20 kV + 20 kV
|
![Janne Määttä, Pudasjärven ja Iijoen voimalaitosten välillä on käytetty tällaisia harustettuja teräspylväitä., 22.07.2005](https://calm.iki.fi/tcdn/p/IMG_6994.JPG)
Pudasjärvi, 110 kV
|
![Janne Määttä, Pudasjärven sähköaseman 110/20 kV:n päämuuntajat., 22.07.2005](https://calm.iki.fi/tcdn/p/IMG_6990.JPG)
Pudasjärvi, 110 kV
|
![Janne Määttä, Pudasjärven sähköaseman 110 kV:n kenttää. Vasemmalle lähtee linja Iijoen voimalaitoksille ja oikealle Taivalkoskelle., 22.07.2005](https://calm.iki.fi/tcdn/p/IMG_6988.JPG)
Pudasjärvi, 110 kV
|
![Tero T. Toivonen, Erikoisen näköinen tolppamalli Liedon ja Tarvasjoen rajalla. Linja johtaa Paimion puolella Paimionjoessa toimivasta Juntolan voimalaitoksesta kohti Tarvasjoen Pikku-Euraa., 22.07.2005](https://calm.iki.fi/tcdn/p/Lieto220705.JPG)
Lieto, Iso-Halli, 110 kV + 20 kV
|
![Tero T. Toivonen, "Rautarouvat" ovat 1920-luvulta ja se näkyy muun muassa korroosiovaikutuksena. Mikä on ollut alimman jo pahasti ruostuneen taulun alkuperäinen tarkoitus?, 22.07.2005](https://calm.iki.fi/tcdn/p/Loppi220705d.JPG)
Loppi, Kalattomannummi, 2 x 110 kV
|
![Tero T. Toivonen, Imatran-linjan "Rautarouvia" Lopen nummimaastossa. Tämä osa linjasta on välillä Forssan Pilvenmäki - Riihimäki., 22.07.2005](https://calm.iki.fi/tcdn/p/Loppi220705b.JPG)
Loppi, Kalattomannummi, 2 x 110 kV
|