12.09.2016 11:51
<Ari>
Johdin on tarkoituksellisesti laskettu käynnissä olevan työn takia.
12.09.2016 16:24
<Koomikko>
Irtoaa se kun tarkoituksella irrottaa. Näyttää olevan pylväiden päivitys käynnissä tässä ja Lappeenrantaan päin toisessa kohdassa oli jo vaihdettu.
07.10.2016 17:46
<muhentaja>
Maasta ja tupla-ajolangasta päätellen 3kV DC järjestelmä. Valokaari ei jaksa hypätä yhtä pitkää matkaa kuin 25kV AC järjestelmässä, mutta kun hyppää, niin sitä virtaa sitten myös riittää. Ja tappaahan se mekaaninenkin tälli ajojohdon kannattimeen, siltapalkkiin tms. noissa nopauksissa yhtä lailla, jos huomio pääsee kuvausten aikana herpaantumaan.
07.10.2016 19:55
<muhentaja>
Video taisi kohdata kohtalonsa jollain tapaa, ei toimi tuo Mikon linkki enää.
08.10.2016 20:37
<muhentaja>
Mikon linkki onkin kohdannut jonkinlaisen ihmeparantumisen ainakin toistaiseksi. Mitä tulee rautatiesähköihin, tuolla itänaapurissa on muistaakseni käytössä sekä 3kV DC että 25kV AC järjestelmät. 25kV AC siellä, missä tehoa kunnolla tarvitaan.
09.10.2016 22:19
<RicuP.>
Varsinainen valopää junan kyydissä.. Eikös Suomessa ole 25kV AC